کتاب ترس و لرز

اثر سورن کی یرکگور از انتشارات نشر نی - مترجم: عبدالکریم رشیدیان-اگزیستانسیالیسم

In Timore e tremore Kierkegaard tenta di rispondere all’angoscioso dilemma della rinuncia, il sacrificio richiesto dalla ragione: la dimensione del silenzio e dell’assurdo pieno di solitudine e di sofferenza della fede, che «comincia là, appunto, dove la ragione finisce». Raccontando la storia di Abramo e la paradossalità del sacrificio del figlio Isacco che gli viene chiesto da Dio, Kierkegaard mostra la radicalità dell’atteggiamento religioso. Una rassegnazione infinita e un credere nell’assurdo che inducono l’autore a porre il problema del rapporto dell’individuo con il tempo e la realtà, e a sviluppare l’idea dell’unione di necessità e libertà, di finito e infinito, realizzata nell’io.


خرید کتاب ترس و لرز
جستجوی کتاب ترس و لرز در گودریدز

معرفی کتاب ترس و لرز از نگاه کاربران
Faith سخت است و نوع غیرممکن است، @ این است که همه او سعی در گفتن داشت؟ یا من خیلی باهوش نیستم یا نه، نویسنده بسیار خوبی نیست. من ابتدا فانتزی ابراهیم را دوست داشتم.

مشاهده لینک اصلی
در طول کتاب Abyss این کتاب به من یادآوری یک تماس نزدیک که من سالها پیش داشتم را یادآوری کردم. این یک شنبه آفتابی بود. من بر روی بزرگراه رفتم، با بهره گیری از منظره، موسیقی بازی در پس زمینه، و یک نسیم ملایم در چهره من. ناگهان یک عنکبوت خزنده در سراسر فرمان شروع شد. من سعی کردم به آرامی آن را پاک کنم، اما کنترل چرخ را از دست دادم. ماشین من چرخید و از لبه بزرگراه پرواز کرد! به یاد داشته باشید، در همان لحظه ای که ماشین به سمت لبه حرکت کرد، به خودم فکر کردم،Wonder این عمیق است که من فرو می ریزم. @ Faith، موضوع این کتاب به معنی برای من است، مانند پله بیش از پرتگاه و انتظار برای پرواز. بسیاری از مردم با نقاشی توسط میکل آنژ، @ ایجاد آدم @ آشنا، که در آن دست آدم نزدیک شدن به تقریبا دست زدن به انگشت خروج از خدا آشنا. تصور کنید که چشم انداز شما نیمی از نقاشی را از دست ندهد، یعنی اگر خدا در تصویر نبود، آدم تماشا می کند و به عبری ها نگاه می کند. ایمان ابراهیم ها @ به ایمان ابراهیم، ​​وقتی آزمایش شد، اسحاق و او که وعده داده بود، تنها فرزند خود را به دست آورد، که در آن گفته شد، در اسحاق، دانه شما باید نامیده شود، نتیجه می شود که خداوند قادر بود او را حتی از مردگان که او نیز دریافت کرد عبرانیان 11: 17-19 بسیاری از داستان های کتاب مقدس ابراهیم در پیدایش 22 را بخوانید و تعریف @ faith @ را در عبرانیان 11 حفظ کنید. من فکر می کردم که ابراهیم را می فهمم که دوست دوست خداست و پدر ایمان، همان ایمانی که من دارم، هرچند تا اندازه کوچکتر. کیرکگارد به من نشان داد که به اندازه کافی آبراهام و ماهیت واقعی ایمان را می دانستم. ابراهیم قربانی کردن پسر عزیزش اسحاق به خداوند، بر خلاف قرار دادن اسحاق در عرعر نیست. او یک قاتل، یک دیوانه و یا یک مقدس بود؟ ما می دانیم که قهرمانان غم انگیز، که زندگی خود و عزیزان خود را برای یک علت بزرگتر و عادلانه تر، فریب می دهند و تحسین می کنند. اما آیا ابراهیم را درک می کند اگر پسر خود را برای هیچ هدف قابل توجیه مشخص نکرده باشد؟ ابراهیم از او میپرسد که آیا او حتی می داند چه کاری انجام می دهد درست است وقتی که اخلاق جامعه به قتل رساندند؟ آبراهام همه چیز را به دست آورد اگر ابراهیم اسحاق را دوست نداشت، قربانی کردن اسحاق یک عمل خودخواهانه بود. اما اسحاق تنها پسر او بود، که به وسیله وعده خداوند در سن و سال خود متولد شد. او اسحاق بیش از زندگی خود را دوست داشت. تمام احساسات و آرزوهایش، امید و آیندۀ کل نژاد در اسحاق محدود می شد. او را وادار به عقب نشینی کرد. او نمیتوانست ابراهیم را درک کند، مگر اینکه او در زندگی شخصی خود یک شور و شوق تمام و کمال داشته باشد و از نظر اشتیاق وی از خواسته یا شرایط او محروم شود. ابراهیم به خلع احضار کیرکگارد ادعا کرد،Isnt این درست است که کسانی که خدا را برکت دهد، او عصبانی در همان نفس است؟ @ کتاب مقدس تایید، @ برای آنچه که در میان مردان بسیار محترمانه، بی رحمانه در نظر خداوند @ و برعکس . ویلی ماری توسط خداوند برکت داده شد، و با این حال از سوی مردم مورد نیرنگ قرار گرفت، زیرا او کودک را به طرز معجزه آسایی به دنیا آورد. ابراهیم دوست خدا بود، و آنچه که او قصد انجام آن را داشت، توسط جامعه محکوم شد. او نمیتوانست توضیح دهد و عمل ظاهرا غیر اخلاقیش را توجیه کند، زیرا او معتقد بود غیرممکن، پوچ است و بنابراین از جامعه منزوی شده است. هیچ ایمنی، یعنی حمایت و همدردی از دیگران، در زیر او وجود ندارد، زیرا او از طریق پرتگاه او نمیتوانست عقب نشینی کند و در قدرت بسیاری مقاومت کند. او تنها به خدا اعتقاد داشت، به اعتقاد خود، آنچه خدا از او خواسته بود؛ ابراهیم به عنوان فردی بالاتر از همه جهان ابراز شد @ ابراهیم به خدا ایمان آورد و به خاطر عدالت به او رسیدگی می شود @ نه به خاطر اعمال بشردوستانه و قهرمانانه بلکه به خاطر ایمان خود. با این حال، اگر او اسحاق را کشته باشد، او به عنوان مخالف در نظر گرفته خواهد شد. در این پارادوکس دروغ است. بسیاری از افراد خود را از بالاترین و بالاتر از خودشان بیرون می کشند، که به دلیل احساسات و غرور شیطانی منحرف می شوند، برخی فکر می کنند که آن ها خدمات خدا را ارائه می دهند، و در بیابان ها از بین رفتند. آیا می توانست یکی از آنها باشد؟ آن چیزی غیر قابل درک که در این سه عبارت وجود دارد، ابراهیم خدا را باور کرد. با این حال، به طور متناقض، بسیار ساده است، همه او (و هر یک از ما) باید انجام شود، این است که قدم، جهش ایمان را بپذیریم. Kierkegaards PassionKierkegaard به خاطر عقل وی مشتاق شناخته شده بود، و من بسیار سبک وحشتناک و شگفت انگیز او را پیدا کردم تجسم در میان نوشته های فلسفی است. وی به تجزیه و تحلیل دقیق و روشنگری ابراهیم، ​​توصیف تردید، ترس، اضطراب و درد و رنجی که او باید رسیده و نشان دهد که چگونه ایمان او مشابه است و با این همه متفاوت از سایر تاریخ، افسانه ها و افسانه ها با آگاممنون، سقراط، ریچارد سوم و فاوست آشنا شدم. در نهایت از طریق این کتاب، به نظر من، کیرکگارد نه تنها رساله ی فلسفی یا روانشناختی را نوشت، معشوق او می تواند به ابراهیم و کمبود ارتباط داشته باشد ...

مشاهده لینک اصلی
نگاهی به جهش ایمان و باور داشته باشید که بررسی من بهترین است

مشاهده لینک اصلی
Kierkegaard به عنوان یک فیلسوف @ کریستوفر شناخته شده است، اما نتایج کار او فراتر از یک مذهب (به معنای باریک) بستگی دارد. پوچ بودن آبراهام ها، همانطور که تعدادی مفسران سکولار نسبتا خسته از آن پیشنهاد کرده اند، صرفا با کافر شدن به خداوند اجتناب ناپذیرند. کسانی که از صحبت با @ God @ ناراحت شدند، می توانند این اصطلاح را با @ truth @ یا @ معنای زندگی @ جایگزین کنند. مثل ابراهیم، ​​ما زندگی می کنیم که با پوچی پوشیده شده است. ما زندگی می کنیم همانطور که زندگی با معنی تزریق می شود، حتی اگر محیط اطراف ما آن را نشان می دهد. ما بر این باوریم که هدف نهایی خواسته های ما در این زندگی برآورده خواهد شد، که سوراخهای زندگی ما پر می شود، زخم های شخصی ما اصلاح می شوند و انسانیت ناقص ما اصلاح می شود؛ در حالی که در پشت ذهن ما می دانیم که هیچ کدام از این اتفاق نمی افتد. دریافت آنچه که ما می خواهیم ما را به آنچه که ما می خواهیم. Kierkegaard در اینجا مشهور ما را باNight of Faith @ خود ارائه می کند که فراتر از مرحله است که اکثر مردم قادرند به عنوانNnights of the Resignation بی انتها @ عمل کنند. در حالی که شوالیه استعفا بی انتها درک می کند که او نمیتواند در این زندگی موفق باشد و ناتوانی او را درک کند، شوالیه ایمان می داند که آنچه که او نیاز دارد غیرممکن است، اما با این وجود اعتقاد دارد که او در این زندگی، با وجود شبهه حقوقی از این اعتماد متقابل قهرمان غم انگیز خود را برای جهانیان قربانی می کند، اما شوالیه ایمان کاری را بیشتر می کند: او جهانی را برای خاص قربانی می کند؛ عمل نهایی عشق. هیچ کس آهنگ های غرور خود را نخواند؛ آرزوهای او به طور کلی در جهانی که او رنج می برد، به طور قطعی انجام می شود. او منبع اصلی قهرمانی خود را قربانی می کند؛ این خود دلیل است. این مفهوم وجودی ایمان است. ایمان می تواند به عنوانbelieving چیزی بدون شواهد @ یاpretending به دانستن آنچه که نمی دانید @ تعریف، اما نه به این معنی است که منتقدان ساده ای از ایمان پیشنهاد شده است. این یک تلاش فکری نیست، مثل اینکه شما را مجبور می کند باور کنید که 2 + 2 = 5 به جای 4. این یک تمرین حقیقی است؛ یک نوع زندگی است که به معنی در معنی بی معنی است.

مشاهده لینک اصلی
ما شاهد مهم ترین آثار کیرکگارد، به همین دلیل است که فیلسوف دانمارکی © ها فکر می شود recordado.Se مطالعه کلامی در قسمت ابراهیم روایت گالیم © nesis در. Kierkegaard از طریق یک رویکرد اولیه که در آن رویداد کتاب مقدس خود را نشان می دهد، سه سوال را مطرح می کند که در آن اتفاق افتاده است: آیا خدا می تواند نظم اخلاقی را تغییر دهد؟ آیا تعهد اخلاقی مطلق برای اجرای کلمه خدا وجود دارد؟ آیا ابراهیم به خوبی برای تعطیل کردن خانواده اش عمل می کند؟ از طریق این سوالات رفتار او توجیه می شود و استدلال می کند که به عنوان شوالیه ایمان (یعنی به نام خدا)، قوانین نگرش ها و زیبایی شناسی ها به مردم عادی اعتقاد خود را از دست می دهند، اولویت دادن اختیار خداوند نسبت به هر چیز دیگر و مقایسه ی شخصیت ابراهیم با قهرمانان به اصطلاح غم انگیز یونان باستان که مطابق با © ticos و اصول © ticos در شرایط انتظار می رود صرفا humanas.Hay یک نقطه منفی بزرگ در همه کار به نظر من، آشکار خود محوری و کیرکگارد، که بدون شک تمام است که می تواند با ابراهیم در مقایسه است هر چند او © او خود را انکار می کند آن را (به یاد داشته باشید که اگر نیاز به انکار آن است که چون برخی از شواهد وجود دارد) .در عمومی نیز © N، تعصب آشکار نویسنده به نتیجه نهایی مانع، به ویژه هنگامی که آن را می شود جنبه های کار برکنار شده و که هیچ چیز را کمک نمی کند، دادن L یک احساس است که اغلب ما یک پرتره است که به دنبال ارتقاء تصویر ابراهیم در فانی دیگر بدون هیچ fin.Me دیگر دوست داشت در مقابل لحظات ساده ترین آن، گرفتن، در سراسر © ها از منطق ساده، شعله ایمان زنده می آیند، اما نیاز خود را به توجیه هر آنچه را که پیشنهاد محدود کردن غیر ضروری (حداقل برای من به نظر من خوب)، دقیقا به افرادی که بیشتر dulas INCRA © اعتقاد من بیشتر به خدا ساده تر و آشکارتر بودن آن، این است که این نیاز به طور مداوم خود را توجیه می کند، مانع از آن می شود که بتوانم توجه بیشتری به آن داشته باشم.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب ترس و لرز


 کتاب شب های روشن
 کتاب همه می میرند
 کتاب طاعون
 کتاب دروغ گویی روی مبل
 کتاب مرده های بی کفن و دفن
 کتاب هستی و نیستی